LOOKBOOK

13 oktober 2012

Ett inspirerande collage


Sitter i min säng och försöker komma på något att skriva men det går inte så bra. Den här veckan har varit så inspirationslös!!! 

Ååh, jag kom precis på en sak!! För ett tag sen så fick jag förfrågan om att vara med och gå modevisning för IC Fashion Show som är den 24/10 kl 19:00
Jag tackade ju självklart JAA!! 

Ååh, nu kom jag på en till sak!! Jag ska snart köpa en iPhone 5 (The New iPhone) Jag har liksom gått runt med 2 mobiler i kanske snart en månad! Anledningen är att min riktiga mobil har gått sönder så jag har använt min trasiga iPhone 3Gs för att kunna vara inne på Internet och min lillasysters gamla knappmobil för att kunna ringa och SMS-a med........ Så då tänkte jag uppdatera mig med en iPhone 5 och jag vill ha den pronto!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar