LOOKBOOK

4 oktober 2012

Dödsbädden



Ligger i min säng och ser på TV-serier medan alla andra är i skolan. Till mitt försvar så åkte jag faktiskt till skolan på morgonen och första lektionen var idrott.... Vi skulle göra coopertestet och min åsikt om det är att jag hatar det!!! Tjejerna ska springa 5 varv medans killarna ska springa 7!! Iaf så fick jag tiden 15:42 och jag är rätt så nöjd med tanke på att jag inte går i någon sport eller tränar på något annat vis. Men anledningen till att jag for hem var att jag fick så j***a ont i magen och jag kunde seriöst inte stå rak i ryggen!!! Så jag krälade mig ner till någon kiosk där min morfar kom och hämtade mig!!

 På söndag så ska jag åka in till stan för att bli fotat med några andra människor och det ska bli väldigt spännande!!!
Nu ska jag återgå till Ugly Betty!! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar