LOOKBOOK

6 oktober 2012

Drömmer mig bort ifrån verkliheten


Ibland så kommer det bara dagar då jag vill långt bort, bort ifrån verkligheten och leva där! Och just idag så vill jag till fjällen! Där ska jag sätta upp mitt tält vid en sjö, ta fram min batteridrivan CD spelare och  lägga min ner i sovsäcken medans Lana Del Reys skiva spelas på högsta volym!!
Sedan ska jag ta fram en termos med varm choklad i, öppna plastpåsen där min min ost- och gurkmacka ligger och må hur bra som helst. Under natten så ligger jag med huvudet utanför tältet och titta upp mot alla stjärnor som lyser. Och om turen kom och jag skulle få syn på en fallande stjärna så skulle min önskan vara att få se på ett magnifikt norrsken som dansar runt på himlen precis ovanför mitt tält. 

Efter en stunds drömmande så hinner verkligheten ikapp och jag är tillbaka i min säng, tittandes ut igen fönster där jag ser höstlöv flyga förbi i dom ljumna vindarna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar