LOOKBOOK

29 oktober 2012

-8 °C




Igår så fick jag kliva upp tidigt för att jag skulle åka till min mormor! Där sydde jag in 2 par jeans + att jag skapade en T-shirt av en kjol. Den stickade tröjan på bilden fick jag av min mycket snälla mormor!!

Nog om vad jag gjorde igår. Idag så fick jag också kliva upp tidigt för att jag hade en tid hos tandläkaren.... Men som tur var så hade jag inga hål i tänderna och när jag trodde att jag var klar så sa tandläkaren att han skulle polera mina tänder så nu är dom extra glansiga!! När jag kom hem så bestämde jag mig för att vara lite kreativ! Jag kan bara säga att min kreativitet gav mig en nära döden upplevelse!!! Jag hade nämligen tänkt att gå ut på en lägda i 8 minus grader och ta några bilder till LOOKBOOK. Men jag tänkte att jag skulle göra bilderna lite extra intressanta genom att blöta håret i omgångar så att det skulle bildas istappar. Efter bilderna var tagna så kom jag på att håret kan ju gå av om istapparna går sönder..... Det kom upp en massa bilder i mitt huvud om hur jag skulle se ut om jag var flintis. Jag kan ju bara säga att det var rena mardrömmen!!!!!

Bilderna kommer snart så håll utkik! Ha det bra och lär er av mina misstag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar