LOOKBOOK

14 augusti 2012

Kusiner, stranden, film osv!!!

Jag spenderade min dag med 2 av mina 4 fina kusiner!!
Vi började dagen med att cykla till kornsjö för att svalka oss i vattnet!!
(Min yngsta kusin på bilden)

Sedan bestämde vi oss för att cykla hem till mig för att titta på film.
Vi tog hundarna på en promenad ner till Ica för att köpa en kladdkaka och där träffade jag en massa kompisar jag inte sett på hela sommarlovet!! När vi kom hem till mig så bestämde vi oss för att se på Horton.

Det roliga med kusiner som inte är tonåringar än är att när man sitter och ser på en film och 30 min av filmen gått så hör man en röst som säger:
- Jag blir lite sömnig av att se på film 
- Det känns som att det gått 2 timmar ju
- Kan vi inte göra något
- Jag vill gå ut och leka 'bollen i burken'

Iaf så har dagen varit jätterolig och nu är det bara att tagga inför Umeå shopping på torsdag!! 

1 kommentar: