LOOKBOOK

5 augusti 2012

All night long liksom...

Jag har varit vaken hela natten igen... Jag vet inte vrf men vid 3 tiden så bestämde jag mig för att ta en promenad! Jag gick ut ur huset och började gå mot byn. Där stannade jag för att ta ett kort för att lägga ut på instagram. Efter en stund så bestämde jag mig för att gå tillbaks till huset och där i halvmörket så kom en gammal tant med rullator. Jag tror faktiskt att mitt hjärta stannade i några sekunder!!! Jag är väldigt lättskrämd och speciellt när man är ute och går mitt i natten och en gammal tant går förbi! Jag gick lite snabbare och funderade vrf en gammal tant som hon var ute och gick mitt på natten, jag menar vilken människa är ute och går helt ensamen i byn mitt på natten!! Det tog en stund innan jag upptäckte att jag själv gjorde samma sak... 
Iaf så fortsatte jag att gå och här nedanför så kommer några bilder av mig där jag uttrycker några känslor jag hade under min lilla promenad!

I'm so cool...

Hej! jag är trött och det finns ingen som vill vara med mig!!? (sad face)


Jag känner mig så himla lonely liksom! 

Jag hatar mina converse!!! sulan börjar att lossna och för varje steg jag tar så hör man ett sjukt irriterande ljud! Det som gör det ännu värre är att det är de enda ljud om hörs pga av att jag är ute och går mitt på natten där allt är som i en grav!!!
               

Jag hatar bilar...! Speciellt när dom ska köra med helljuset på i 70 km/h rakt emot en och sedan lägga sig på tutan och låta mig dö av en hjärtattack... 

På väg hem

det hade varit mycket roligare om det funnits någon som jag kunde ha pratat med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar