LOOKBOOK

12 augusti 2012

British accent

(Haha, så himla sant ju!!!)

Nu sitter jag framför datorn helt ensammen i huset (+ 2 hundar då) och ska snart se på en film. Jag känner mig slö och orkar inte göra något speciellt! Snart kommer min första dag på gymnasiet och det finns en hel blandning av känslor som åker omkring i mig. Jag vet att jag inte skrivit om vilket gymnasieprogram jag valt och om det är några som vill veta så valde jag 'Estet: Bild & Form'

Det finns en sak som jag skulle vilja hinna med att göra innan skolan börjar! Och det är att åka upp till Umeå och shoppa loss!! Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Sv: Nee så himla sjukt konstigt!! Undrar vart alla andra hittar det?!?! Tackk!! :D

    SvaraRadera
  2. sometimes british accent does sound good, but honestly some are so difficult for me to comprehend their meaning :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    SvaraRadera