LOOKBOOK

20 augusti 2012

Gymnasiet

Första dagen på gymnasiet är då avklarat!
Alltså inte för att vara elak eller nått sånt, men Nolaskolan ser seriöst ut som ett fängelse!!!
Och för att göra saken värre så skulle lärarna självklart ta ett kort på varje elev i klassen och få oss att hålla i en lapp där namn och efternamn stod... Bara för att dom skulle komma ihåg vad alla 17 människor hette!!! 
Jag går i klass ES1b (tror jag) och det verkar vara en bra klass hittills! 
Imorgon börjar jag skolan halv 10 och då kommer ju alla som går på Nolaskolan att vara där... 
Ni som går på högstadiet nu kan jag ju bara säga att när man börjar ettan på gymnasiet så är det precis som när man började sjuan!!! Man kände sig ju så himla cool när man gick i nian bara för att man var äldst och så kommer man hit och ba: 'Meeh, jag är ju bara en liten fis igen...!!! (sad face)'
Aja, vad kan hända liksom................................



Hahahahahahhahahah!! Jag bara älskar hans videoklipp!! Jag tror faktiskt att man kan lära sig en hel del av denna kille!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar