LOOKBOOK

5 april 2012

Påsklov!!!






JAAAA äntligen påsklov! Imorgon kl 5:00-6:00 ska jag sätta mig i bilen med min mamma, lillasyster och kusin och åka till fjällen (Tärnaby) :D Vi ska åka slalom i två dygn och sedan ta det lugnt lite också! :) Kommer att bli skitroligt!!! Idag på skolan hade vi tårttävling och mitt lag gjorde denna goding som är på bilderna! Vi vann tyvärr inte. Men det var jättekul att se allas bidrag och min personliga favorit var en tårta som liknade Titanic!!! Så himla coolt! Nu ska jag packa och göra mig redo för imorgon. Jag hann tyvärr inte lägga ut ett inlägg igår eftersom jag hade inte gjort min SO läxa och vi skulle skriva ner väldigt mycket med fakta om ett land. Ett lite råda bara, vänta inte till att göra läxan i sista sekunden! :) Ha det gött så ses vi om ett par dagar när jag kommer hem med några bilder m.m. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar