LOOKBOOK

13 april 2012

I'm so happy!!!

Bara lite skillnad!!! Jag brukar egentligen inte ha håret så som bilden till vänster visar men jag tänkte bara visa hur tjockt det var!
Ja, så här ser man ut nu då! :D Jag kan inte bli mer nöjd!!! En roliga sak som hände mig idag (Fredag den 13) var när jag satt hos frisören och hon klippt klart mitt hår så sa hon: Jag har bara en fråga lite random (jag vet inte riktigt vad det var hon sa där men jag får improvisera lite) Vi ska ha en mode fotografering där vi klipper håret på personer och sedan knäpper kort på dom, och då frågade hon om jag skulle vilja vara en av 'modellerna'. Eftersom hon tyckte att mitt hår var coolt eller nått sånt :D Jag sa ju självklart JA!!! Jag kan verkligen rekommendera att gå till dom och klippa sig!!! länk till deras sida: http://www.rutkarl.se/
Dom är jättetrevliga och mycket duktiga på sitt jobb!!!

Efter att jag klippt mig så for jag till min mormor och morfar ett litet tag tills mamma kom och skjutsade mig till tågstationen. Nu sitter jag hos min pappa och ska gå ner och äta mat så vi får höras senare! :)

Jag vet att jag glömt något som jag skulle skriva så om jag kommer på det så kommer ännu ett inlägg! :)
Ha det gött!!!


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar