LOOKBOOK

27 april 2012

Mormor & morfar

Hej! idag har jag haft träningsverk typ hela dagen och sista lektionen bestod av att vi skulle göra någon grej på NO-n där vi skulle springa i en trappa och gå upp på en stol och ner igen 10 gånger. Jag hade ont!!! när jag kom hem så tog jag en promenad med hundarna och plötsligt i det finna vädret så började det att regna. Men det regnade bara en liten stund som tur var! Ikväll så ska jag till min mormor och morfar och där ska jag vara tills på söndag kväll, kommer att bli jätteroligt!!! Nu sitter jag och ska snart lägga upp en bild på LOOKBOOK och efter det så ska jag packa mina väskor! :)

Om ni inte visste hur "Rose Hill Cottage" ser ut, ta en titt på bilden ovan! :)


PS. min mormor har inget Internet så jag kan inte lägga upp några inlägg för än på söndag eller måndag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar