LOOKBOOK

17 november 2012

2012, döden...?


Jag läste nyss om det där att världen ska gå under om typ en månad! Jag har inte trott på något sånt här förut och jag trodde inte att jag skulle göra det nu heller! Men eftersom jag har så stora drömmar i framtiden om att flytta till England och jobba där så kan jag inte bara låtsas som att jag inte bryr mig!! Jag bryr mig jättemycket om min framtid och jag vill fortsätta att leva! Jag började att få ont i magen när jag tänkte att jag kanske bara lever i en månad till och jag har inte gjort något i mitt liv som jag kan säga att jag är stolt över!
Jag kan lova er redan nu att jag kommer att börja tänka allt för mycket på det här och tillslut kommer jag att börja storgråta!

Jag vill inte att världen ska ta slut nu, när jag äntligen vet vad jag vill gör med mitt liv!!!

I guess you can call it bad luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar