LOOKBOOK

3 maj 2012

Skor från ASOS

Titta vad jag hämtade ut från posten igår :D



Mina nya sommarskor från ASOS!
Eftersom jag inte gjorde något inlägg igår så får jag väl berätta vad jag gjort idag och igår! :)
Igår: Jag var helt slut och jag orkade knappt ta mig till skolan! När skolan var slut så kom min kusin och hälsade på en liten stund och sedan så satte jag mig framför datorn och tittade på "några" Ellen Degeneres klipp på YouTube. Tänk vad fort tiden går när man tittar på den roligaste och snällaste (jag tror att hon är snäll, har inte träffat henne direkt men jag tror att hon är snäll ändå!) personen medan man skrattar ihjäl sig! Det slutade med att jag gick och la mig vid 2 på natten! :P
Idag: Jag hade svårt att ta mig upp ur sängen pga den tid jag gick och la mig! Jag gick i skolan och när jag kom hem tog jag ut hundarna på en promenad och jag har städat mitt rum och nu sitter jag framför datorn och jag måste försöka att gå och lägga mig snart!!! :D Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar