LOOKBOOK

31 maj 2012

Gardez vos rêves!

Jag fick ett jättefint litet kort/magnet och en lapp av min franska lärare idag! Det var våran sista franska lektion så jag och mina franska kamrater tog och åt chokladmosse som vi hade gjort dagen innan :) Alla fick ett kort/magnet fast med en annan bild och min förklaring som jag fick av min franska lärare om vrf jag fick en med London på var att hon visste att jag har framtidsdrömma om att få bo där och leva om inte hela mitt liv där så iaf några år!! :D Hon kunde inte ha mer rätt kan jag lätt säga!!! Hon sa även att jag skulle fortsätta att vara Johannes och ingen annan. På lappen så står det "Gardez vos rêves" och det betyder att man ska fånga sin dröm, sen står det också "lycka till" :D Jag vet inte om min franska lärare kommer att se det här men jag tänker ändå skriva det!

Jag är jättetacksam över att jag valde franska som språk och det har varit jätteroligt att få vara på dina lektioner, jag vet att det fanns några dagar där jag inte var så kul att ha och göra med men jag tror att du vet att det bara var en dålig dag. Jag kommer att sakna alla lektioner med våran lilla klass på 6 personer och din glädje även då vi alla andra låg med huvudena på bänken och var i våran egen lilla värld! :P Hoppas att du får det bra nu även fast inte 9:orna 2012 kommer på dina lektioner :D

Nu packar jag för fult till Stockholmsresan och det kommer att bli jätteroligt!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar